Қазақстан Республикасының Ата Заңында “Қазақстан Республикасы өзін демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет ретінде орнықтырады, оның ең қымбат қазынасы – адам және адамның өмірі, құқықтары мен бостандықтары. Республика қызметінің түбегейлі принциптері: қоғамдық татулық пен саяси тұрақтылық; бүкіл халықтың игілігін көздейтін экономикалық даму; қазақстандық патриотизм; мемлекет өмірінің аса маңызды мәселелерін демократиялық әдістермен, оның ішінде республикалық референдумда немесе Парламентте дауыс беру арқылы шешу” деп көрсетілген. Демек, адам өмірі мен оның қоғамдағы роліне мемлекет бейжай қарай алмайды. Сондықтан, елімізде бұл бағыттағы шаралар жемісті іске асырылуда.
Осы тұрғыда Түркістан қаласы тұрғындарына түсініктеме беріп өтуді жөн санадық. Жарлықта жүйелі және қолданбалы шаралар кешені көзделгені қуантты. Оларды іске асыру мемлекеттік аппаратта шешімдер қабылдауды жеделдетуді, мемлекеттік органдардың бірінші басшыларының дербестігі мен дербес жауапкершілігін арттыруды, құжат айналымы мен есептілікті қысқартуды қамтамасыз етеді. Атап айтқанда, жүктелген міндеттерді іске асыруды жеделдету үшін мемлекеттік органдарға өз функцияларын заңнамалық деңгейде шамадан тыс нақтыламай, нормативтік құқықтық актілерді қабылдау құқығы берілетін болады.
«Халық үніне құлақ асатын мемлекет» тұжырымдамасын одан әрі іске асыру және Жаңа Қазақстанды» құру мақсатында Президент «Мемлекеттік аппарат қызметін бюрократиясыздандыру жөніндегі шаралар туралы» Жарлыққа қол қойды.
Бюрократияландырудың негізгі принциптері – нысанның формадан басымдығы, әдепкі цифрландыру, басқарушылық жауапкершілік, үздіксіз жетілдіру, реттеудің оңтайлылығы. Қарапайым адамға аса көп дүние қажет емес. Кез келген азамат өзіне қатысты мәселені мемлекетке жеткізгісі келеді. Ал сол туындаған мәселелерді мемлекет, мемлекеттік аппарат қарапайым және түсінікті түрде түсіндіріп, мүмкіндігінше дұрыс шешім шығаруға дағдылануы керек. Өйткені халық соны қалайды.
Енді кешенді реинжиниринг негізінде норма түзушілік және бюджеттік процестердің мерзімдері мен кезеңдерін екі есе қысқарту қамтамасыз етілетін болады. Сонымен қатар ведомстволық есептілікті жүйелеу және автоматтандыру; мемлекеттік органдар үшін ақпараттық жүйелердегі мәліметтерді сұратуға тыйым салуды енгізу; қағаз жүзінде бұрыштама қоюды және құжаттардың әр парағына қол қоюды жою; өкілеттіктерді орта басқарушылық буын деңгейіне беру; мемлекеттік органдардың басшыларын қашықтан жұмыс істеу үшін құралдармен және өзге де жағдайлармен қамтамасыз ету мәселелерін іске асыру көзделіп отыр.
Жарлыққа енгізілген шаралар мемлекеттік қызметшілерді түпкілікті нәтижеге әсер етпейтін артық рәсімдер мен процестерден босатуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ мемлекеттік аппараттың Мемлекет басшысының саяси және экономикалық реформаларын, «Әділ қоғам мен тиімді мемлекет» құруды жүйелі іске асыруға бағытталуын қамтамасыз етеді.
Заңнамалық актілерді, Президент актілерін, сондай-ақ құпиялылық белгілері және «қызмет бабында пайдалану үшін» деген белгісі бар құжаттарды қоспағанда, Үкіметтің регламентін және басқа да нормативтік құқықтық актілерді қайта қарау, оның ішінде: құжаттарды қағаз түрінде енгізудің, оларға бұрыштама қоюдың және әр парағына қол қоюдың күшін жоюды қамтамасыз ету; Үкіметтің және басқа да мемлекеттік органдардың айрықша құзыретіне жататын қызметтің ағымдағы мәселелері бойынша құжаттарды, сондай-ақ мүдделі мемлекеттік органдармен алдын ала пысықтамай, мәселені мәні бойынша шешуді талап ететін мемлекеттік органдардың ұсыныстарын Президент Әкімшілігіне енгізуге тыйым салуды енгізу; тікелей рәсімдерді қоспағанда, орындалу мерзімі екі жұмыс күнінен кем болатын сұрау салулар мен тапсырмаларға тыйым салуды енгізу көзделді. Президенттің, Премьер-Министрдің, Мемлекеттік хатшының, Президент Әкімшілігі Басшысының және Қауіпсіздік кеңесі Хатшысының тапсырмаларын; Премьер-Министрдің Кеңсесінде құжаттарды қарау мерзімдерін екі есе қысқартуға; мемлекеттік органдардың бірінші басшыларының мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелерінің жекелеген басшыларына ұйымдық-техникалық сипаттағы құжаттарға қол қою құқығын беруге, сондай-ақ ведомствоаралық кеңестерге мемлекеттік органның қатысуына және көзқарасын білдіруге мүмкіндік беруге; мемлекеттік органдардың бірінші басшыларының жетекшілік ететін орынбасарларына Премьер-Министрдің Кеңсесінде нормативтік құқықтық актілердің жобаларын келісу құқығын беру; мемлекеттік органдардың бірінші басшыларының шешімі; кеңестер тағайындау мен өткізу негіздерін нақты регламенттеу жөнінде шаралар қабылдау қажеттігі ескерілмек.